Menu
Your Cart

Плаќање при достава

Доколку при купувањето избравте плаќање во готово при испорака, ќе добиете автоматски одговор за потврда на нарачката на вашата e-mail адреса. Вашите податоци, артиклите што сте ги нарачале, нивната цена и трошоците за испорака се прикажани во самата е-пошта. Клиентот е одговорен за точноста на внесените податоци.

Плаќањето ќе го извршите до курирската служба при испорака на пратката. Подгответе ја точната сума на откупот за да избегнете можни компликации во врска со враќањето на кусурот.

Плаќањето при достава се врши само со готовина и изнесува 1% од откупнината,.

При користење на овој тип на плаќање пратката мора да е целосно осигурена од страна на осигурителна компанија кое изнесува 0,5% од вредноста на пратката.

Плаќање при достава е овозможено само за одредени производи.

Доставата се врши на територијата на Република Северна Македонија со Брза Пратка.

Нарачките за готовина при испорака се доставуваат до курирската служба за испраќање најдоцна во рок од 2 (два) работни дена по потврдата по е-пошта или телефонски за купувањето, односно потврда од продавачот по телефон или е-пошта за достапноста и статусот.

Вообичаено време за испорака е два работни дена за поголемите населени места, а четири работни дена за подалечните места.

Може да настанат отстапувања и продолжувања доколку примачот не е на адресата при првиот обид за испорака, поради лошите временски услови или сите други непредвидени ситуации во транспортот на кои доставувачот не можел да влијае.

Доставата се врши во работни денови и сабота од 08:00 до 16:00 часот. За испорака, можно е да наведете различна адреса од онаа каде што живеете, на пр. адреса на работното место.

Доколку примачот не е на адресата, а по добивањето на известувањето за обидот за испорака, можете да се јавите на курирската служба на бројот што ќе биде наведен во известувањето и да се договорите за местото и времето на испорака што најмногу ви одговара.

Сите артикли ги пакуваме во оригиналната, заштитена амбалажа на курирската служба, за да ви пристигнат производите во состојбата во која сме ги испратиле. Не наплаќаме за пакување, без разлика кој начин на плаќање ќе го изберете.

Забелешка: При подигање на пратката, ве молиме проверете го вашиот пакет во присуство на курир. Доколку има видливи оштетувања на него (искинати делови и слично), не треба да го земате пакувањето. Во овој случај, ве молиме јавете ни се на 071 331-190 или испратете е-пошта на naracka@laptop.mk со вашите податоци (име, презиме, телефон) и наведете ја причината зошто одбивте да го подигнете пакетот. Во најкраток можен рок ќе ве информираме за понатамошни активности.