Menu
Your Cart

Плаќање при Достава (Готовина)

I. Услови за Плаќање при Достава (Наплата во готово)

  • Достапност: Плаќањето при достава е овозможено само за одредени производи кои имаат означено Достава: 24 часа.

  • Начин на плаќање: Се врши исклучиво со готовина до курирската служба при испорака на пратката.

  • Потребна сума: Клиентот треба да ја подготви точната сума на откупот за да се избегнат компликации со враќање на кусурот.

  • Трошоци за плаќање при достава:

    • Провизија: Плаќањето при достава изнесува 1% од откупнината.

    • Осигурување: Пратката мора да биде целосно осигурана, што изнесува 0,5% од вредноста на пратката.

II. Процес на Нарачка и Потврда

  • Потврда: По изборот на плаќање во готово, Клиентот добива автоматски одговор за потврда на нарачката преку e-mail.

  • Содржина на потврдата: Е-поштата ги прикажува податоците на Клиентот, нарачаните артикли, нивната цена и трошоците за испорака.

  • Одговорност: Клиентот е одговорен за точноста на внесените податоци.

III. Време и Адреса на Испорака

  • Територија: Доставата се врши на територијата на Република Северна Македонија со Брза Пратка.

  • Време на предавање на курир: Нарачките за готовина при испорака се доставуваат до курирската служба за испраќање најдоцна во рок од 2 (два) работни дена по потврдата (e-mail или телефонски) за достапноста и статусот од продавачот.

  • Вообичаено време на испорака:

    • Поголеми населени места: Два работни дена.

    • Подалечни места: Четири работни дена.

  • Време на достава: Доставата се врши во работни денови и сабота од 08:00 до 16:00 часот.

  • Алтернативна адреса: Може да се наведе различна адреса од живеалиштето, на пр., адреса на работното место.

IV. Дополнителни Услови и Постапка при Проблем

  • Пакување: Сите артикли се пакуваат во оригиналната, заштитена амбалажа на курирската служба. Не се наплаќа за пакување.

  • Одстапувања: Може да настанат отстапувања и продолжувања на рокот доколку примачот не е на адресата, поради лоши временски услови или други непредвидени ситуации.

  • Повторен обид: Доколку примачот не е на адресата, по добивањето на известувањето за обидот за испорака, треба да се јавите на курирската служба за да договорите ново место и време за испорака.

⚠️ Постапка при Оштетување (Забелешка)

КЛУЧНО: При подигање на пратката, ве молиме проверете го пакетот во присуство на курир.

  • Доколку има видливи оштетувања (искинати делови и слично), НЕ треба да го земате пакувањето.

  • Постапка за одбивање: Веднаш јавете се на 071 331-190 или испратете е-пошта на naracka@laptop.mk со вашите податоци и наведете ја причината за одбивањето.

  • Следни чекори: Laptop.MK ќе ве информира за понатамошни активности во најкраток можен рок.